سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گویندگی تیزر تبلیغاتی و ویژگی های گوینده تیزر تبلیغاتی

گویندگی تیزر تبلیغاتی و ویژگی های گوینده تیزر تبلیغاتی
5/5 - (4 امتیاز)

گویندگی تیزر تبلیغاتی و ویژگی های گوینده تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی کوتاه است که در ابتدا بدون این که در مورد محصول مورد نظر آگاهی کاملی به بیننده بدهد در قالب یک ویدئو و یا عکس ظاهر می شود. به این ترتیب با دادن این سرنخ ها مخاطب کنجکاو می شود که بداند آن محصول چیست و چه کارایی دارد و چه خدماتی ارائه می دهد. اگر در همان ابتدای کار، محصول به طور کامل معرفی شود این حس کنجکاوی در او به وجود نمی آید و پیگیر آن نمی شود.

انواع تیزر تبلیغاتی

به طور کلی ۴ نوع تیزر تبلیغاتی وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می پردازیم:

تیزرتبلیغاتی رئال

همانطور که از نام آن پیداست در این نوع تیزرها تمام جلوه ها واقعی است. یعنی انسان های واقعی در محیطی واقعی فیلم بازی می کنند و خود محصول واقعی را نشان می دهند. در واقع اینگونه تیزرها همانند فیلم های کوتاه دارای فیلم نامه هستند و داستانی را دنبال می کنند. هدف این نوع تیزر این است که پیامی را به مخاطب برسانند و معمولا در این پیام قصد دارند مخاطب را به خرید یک محصول و یا استفاده از خدماتی تحریک کنند. مناسب ترین نوع تبلیغات برای کسب و کارهای بزرگ تیزر تبلیغاتی رئال می باشد.

تیزر تبلیغاتی انیمیشن

تیزر تبلیغاتی انیمیشن توسط نرم افزارهای کامپیوتری و در قالب انیمیشن ساخته می شود. برخلاف تیزر تبلیغاتی رئال تمام جلوه ها غیر واقعی و کارتونی است. یعنی شخصیت ها و فضای داستان کارتونی هستند و با استفاده از کامپیوتر ایجاد می شوند.

این نوع تبلیغات برای محصولاتی که مرتبط با کودکان و نوجوانان هستند مانند اسباب بازی ها مناسب هستند.

تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

تیزرهای تبلیغاتی رئال انیمیشن ترکیبی از تیزر تبلیغاتی انیمیشن و تیزر تبلیغاتی رئال هستند. به نوعی افراد واقعی با تصاویر انیمیشن ترکیب می شوند و تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن را ایجاد می کنند. این نوع تیزرها معمولا برای محصولاتی که خوراکی هستند و یا مرتبط با آموزش کودکان و نوجوانان هستند مناسب اند.

pouya andish motionanimation15

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

در تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک از المان های گرافیکی برای رساندن یک پیام خاص به مخاطب استفاده میکنند و با استفاده از صداگذاری جذابیت آن را بیشتر میکنند. موشن گرافیک برخلاف انیمیشن فاقد پروسه داستانی می باشد.

گوینده تیزر تبلیغاتی

گوینده تیزر شخصی است که با صدای خود توجه مخاطب را به سمت محصولی که قصد تبلیغ آن را دارد جلب می کند. یک گوینده با صدای خود می تواند یک تیزر را حماسی، شاد و یا آرام جلوه دهد. گوینده برای اینکه بتواند اعتماد مخاطب را بدست آورد قبل از هر چیز باید خودش به آن محصول اطمینان داشته باشد.

ویژگی های گوینده تیزر تبلیغاتی

در این بخش به بررسی مواردی میپردازیم که یک فردا را برای گویندگی تیزر تبلیغاتی مناسب می کند:

برخورداری از صدایی جذاب و رسا

گوینده تیزر تبلیغاتی باید بتواند متناسب با محصولی که تبلیغ آن را می کند لحن و صدای خود را تغییر دهد. اگر تیزر حماسی است باید لحن گوینده نیز حماسی باشد و با زمانی که تبلیغ یک اسباب بازی را می کند متفاوت باشد. در تیزرهای تبلیغاتی بیشتر از اینکه تصویر بر روی مخاطب تاثیر بگذارد صدا است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند و بر او تاثیر میگذارد. بنابراین از تاثیر صوت و موسیقی بر روی مخاطب در تیزرهای تبلیغاتی نمی توان به آسانی گذشت.

بهره وری از دانش

گوینده تیزر باید از دانش بالایی برخوردار باشد و اهل مطالعه باشد. به طور مثال اگر در سطح بین المللی کار می کند باید به زبان هایی که گویندگی میکند تسلط کامل داشته باشد. اگر قرار است با لهجه ی خاصی گویندگی کند باید به آن لهجه تسلط داشته باشد تا بتواند با مخاطبان آن لهجه به خوبی ارتباط برقرار کند. گوینده باید بتواند شعر و متن های ادبی را روان بخواند تا در صورت لزوم به مشکل نخورد.

پرهیز از اغراق

گوینده تیزر برای اینکه مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد باید شور و هیجان را به او القا کند. اما نباید در این هیجانات اغراق کند چرا که تیزر مصنوعی میشود و مخاطب حس ناخوشایندی نسبت به آن پیدا میکند.

تاثیرگذاری در چند ثانیه اول

گوینده تیزر باید بتواند در همان چند ثانیه اول توجه مخاطب را جلب کند. تنها در این صورت است که مخاطب پیگیر ادامه تیزر میشود. آشکار است که مخاطبین حوصله دیدن آگهی را ندارند و به محض شروع شدن آگهی اگر جذب آن نشوند از دیدن ادمه آن منصرف میشوند.

کنجکاو کردن مخاطب

گوینده تیزر در مرحله اول باید بتواند این کنجکاوی را در مخاطب برانگیزد که این تیزر چیست و قصد تبلیغ چه محصولی را دارد. در مرحله بعد باید بتواند به این کنجکاوی و سوال هایی که برای مخاطب پیش آمده است (چرا باید این محصول را خریداری کنم؟ تفاوت آن با دیگر محصولات مشابه چیست؟ چه برتری نسبت به محصولات دیگر دارد؟) به طور مناسب پاسخ دهد.

خلاقیت

گوینده تیزر باید بتواند در ارائه تمام خلاقیت خود را به کار گیرد و اثری نو ایجاد کند. گویندگان باید دقت کنند که تقلید از دیگر همکاران موجب عدم موفقیت آنها می شود. گوینده میتواند از دیگر گویندگان برتر راهنمایی بگیرد و نکاتی را بیاموزد اما تقلید از آنها هرگز.

شما میتوانید همین حالا

سفارش خود را ثبت نمایید..!

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

گویندگی تیزر تبلیغاتی توسط مجموعه آواگر

مجموعه آواگر بر آن است تا با فراهم آوردن بهترین ، به روزترین و مجهز ترین امکانات ، بهترین خدمات را در زمینه تولید تیزرهای تبلیغاتی برای شما بزرگواران ارائه کند. گویندگی تیزر های تبلیغاتی ، ضبط صدا برای تبلیغات ، تولید تیزرهای تبلیغاتی ، صداگذاری و ساخت موشن گرافیک ، صداگذاری انیمیشن ، ضبط نریشن و دوبلاژ و ضبط صدا برای تلفن گویا تخصص ماست . مجموعه آواگر افتخار همکاری با گویندگان فوق حرفه ای و حرفه ای صدا و سیما را دارد.

سفارش گویندگی تیزر تبلیغاتی

برای معرفی کسب و کارتان میتوانید با پرداخت هزینه کمتر نسبت به ساخت تیزر های تبلیغاتی ، متن تبلیغاتی خود را به صورت فایل صوتی از طریق دستگاه سانترال و یا پیامک صوتی به مخاطبانتان انتقال دهید .
انتخاب صدا برای تیزر جزو مهمترین و اساسی ترین مراحل تولید و ساخت می باشد . همکاران ما با تکیه بر تجربه و مهارت خود میتوانند بهترین گویندگان را متناسب با کار شما به شما معرفی کنند . برای این منظور کافیست با ما تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید .

جهت شنیدن نمونه صدای گویندگان تیزر (صدا برای تیزر) اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 2 =

توسط
تومان