جستجوی گویندگان

گویندگی تیزر تبلیغاتی

گویندگی تیزر تبلیغاتی
یکشنبه 05 آگوست 2018

گویندگی تیزر تبلیغاتی

مجموعه آواگر بر آن است تا با فراهم آوردن بهترین ، به روزترین و مجهز ترین امکانات ، بهترین خدمات را در زمینه تولید تیزرهای تبلیغاتی برای شما بزرگواران ارائه کند. گویندگی تیزر های تبلیغاتی ، ضبط صدا برای تبلیغات ، تولید تیزرهای تبلیغاتی ، صداگذاری و ساخت موشن گرافیک ، صداگذاری انیمیشن ، ضبط نریشن و دوبلاژ و ضبط صدا برای تلفن گویا تخصص ماست . مجموعه آواگر افتخار همکاری با گویندگان فوق حرفه ای و حرفه ای صدا و سیما را دارد.
برای معرفی کسب و کارتان میتوانید با پرداخت هزینه کمتر نسبت به ساخت تیزر های تبلیغاتی ، متن تبلیغاتی خود را به صورت فایل صوتی از طریق دستگاه سانترال و یا پیامک صوتی به مخاطبانتان انتقال دهید .
انتخاب صدا برای تیزر جز مهمترین و اساسی ترین مراحل تولید و ساخت میباشد . همکاران ما با تکیه بر تجربه و مهارت خود میتوانند بهترین گویندگان را متناسب با کار شما به شما معرفی کنند . برای این منظور کافیست با ما تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید .

جهت شنیدن نمونه صدای گویندگان تیزر (صدا برای تیزر) اینجا کلیک کنید.

در ادامه مطالبی در مورد تیزرها و تاثیرات آن بر کسب و کار برای علاقه مندان قرار داده شده است. با ما همراه باشد.

تیزر چیست؟

ضبط و تنظیم حرفه ای تیزرهای تبلیغاتی با تیم متخصص آواگر

ضبط و تنظیم حرفه ای تیزرهای تبلیغاتی با تیم متخصص آواگر

در بازار کسب و کار ، تبلیغات بالاخص تیزرهای تبلیغاتی نقش اصلی در آگاهی ، ترغیب ، افزایش درآمد و برندینگ شرکت ها ایفا میکند . تیزرهای تلویزیونی که زیرمجموعه ای از تبلیغات رسانه ای محسوب میشوند اگر با تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری از رسانه ی مناسب جهت انتقال محتوا همراه گردند میتوانند بیشترین و بهترین تاثیرگذاری را بر مخاطبین داشته باشند .

در فرهنگ فارسی تیزر به معنای آگهی کوتاه تبلیغاتی است که ویژگی های جذاب کالا یا برنامه ای را در تلویزیون به نمایش گذارد و از دیدگاهی دیگر تیزر صحنة آغازی کوتاه و جالب توجهی از فیلم است که معمولاً پیش از عنوان بندی یا همراه با آن برای جلب نظر تماشاچی به نمایش درمی آید.
تیزر یک تکنیک برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی، رادیویی یا رسانه‌ محیطی‌ و چاپی می باشد و یا اصطلاحا به رفتاری گفته می‌شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می‌کند. تیزر ها باید از دو مرحله بیشتر باشند ، زیرا اگر در همان ابتدای پخش همه چیز واضح ، گویا و روشن باشد شما دیگر تمایلی به پیگیری ادامه مطلب و دیدن مابقی تصویر نخواهید داشت و همانجا همه چیز برای شما تمام خواهد شد. به‌عنوان مثال، در مراحل ابتدایی تصویری که پخش می شود نمی‌دانید با چه برند یا چه شرکت یا چه چیزی روبه ‌رو هستید. هدف از پخش این پیام چیست . آیا این پیام در مورد فروش محصولی جدید است؟ آیا تبلیغات فیلم و سریال جدیدی است؟ این تبلیغ برای چه برند ، محصول و یا شرکتی است؟ و سوال‌های دیگر؛ این مرحله با نام Teasing شناخته میشود یعنی همان مرحله ای که حس کنجکاوی  وجود شما را فرا میگیرد و با خود کنکاش میکنید که این تصویر بیانگر چه مطلب و یا پیامی است و مربوط به چه برند و شرکتی میتواند باشد واما مرحله بعد Opening یا باز شدن آگهی است در این مرحله رازها و زوایای پنهان آگهی برای مخاطب روشن میشود و شما به هدف و پیام اصلی آگهی پی خواهید برد.
در نظر داشته باشید که اگر این تکنیک با طراحی قوی و حرفه ای همراه گردد تا مدت های طولانی در ذهن و یاد مخاطبان میماند و شما یک گام بزرگ جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف بر میدارید .

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

تهیه و تولید و ضبط تیزر تبلیغاتی نیازمند سرمایه و وقت زیادی است لذا باید با بکارگیری تکنیکهای قوی و روشهای مختلف باید تیزرهایی طراحی و تولید گردند که بالاترین تاثیرگذاری را بر مخاطبین داشته باشند. به طور کلی سه مرحله اصلی ساخت تیزر عبارتند از مرحله پیش از تولید، تولید و پس از تولید .
تهیه سناریو یا فیلم نامه، انتخاب بازیگران، فیلمبرداری، صداگذاری، تدوین و … اقداماتی است که در تولید یک تیزر انجام می شوند.
برای اینکه یک تیزر موفق واقع گردد باید در انتخاب استراتژی دقت کرد. در واقع تیزرهای موفق از نظر اتخاذ استراتژی بی نقص‌اند. از مفهومی مبتکرانه و خلاق و اجرای مناسبی برخوردارند. در نتیجه سه فاکتور اساسی موفقیت یک تیزر استراتژی، نوآوری و اجرا میباشند.
یکی از مراحل مهم در ساخت تیزر انتخاب قالب تیزر مانند لحن و سبک کار میباشد که جزئی از استراتژی خلاق محسوب میگردد. در برخی از تیزر ها یک قالب مشخص و برخی دیگر دارای چندین قالب میباشند .آنچه که حائز اهمیت میباشد این است که قالبی که انتخاب میگردد به درستی پیام آگهی را به مخاطبین انتقال داده و بتواند با مخاطب ارتباط نزدیک برقرار کند. قالب ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از داستانی، طنز، فکاهی، نمایشی و …
برای انتخاب قالب تیزر حتما به این نکته توجه داشته باشید که چگونه و با چه هدفی میخواهیم از آن استفاده کنیم. یک تبلیغ دهنده موفق، هدف و مخاطبان خود را به دقت انتخاب کرده، پیام مناسب را در قالب مناسب تزئین کرده و با استفاده از تکنولوژی های مناسب نسبت به تهیه تیزر اقدام می کند.
پس از تولید تیزر تبلیغاتی جهت ارزیابی میزان اثربخشی آن را بر نمونه کوچکی از مخاطبان مورد آزمایش و تست قرار می دهند. در صورت مشاهده نقص آن را رفع کرده و پس از تائید نهایی تیزر باید نسبت به انتخاب شبکه تلویزیونی و زمان پخش مناسب اقدام نمود. نهایتاً پس از خرید فضای نمایشی در شبکه تلویزیونی تیزر تولید شده به نمایش درخواهد آمد.
در بالا مراحل ساخت تیزر و عوامل تاثیرگذار در موفقیت یک تیزر به صورت کلی و جامع بیان گردید. حال اگر بخواهیم مرحله به مرحله ساخت و سفارش تیزر تبلیغاتی را به صورت موشکافانه و لیست وار بررسی کنیم میتوان به مراحل زیر اشاره کرد :
1- توافق در مورد فیلمنامه
2- انتخاب شرکت سازنده تبلیغ : در این مرحله شرکت های مختلف بعد از بررسی پروژه ، کار را قیمت گذاری میکنند و بعد از بررسی شرایط و قیمت های شرکت های مختلف ، مناسب ترین شرکت انتخاب میگردد.
3- توافق درخصوص هزینه ی ساخت تبلیغ
4- انتخاب بازیگران
5- تهیه موسیقی : موسیقی توسط یک آهنگساز حرفه‌ای تهیه می‌شود. مراحل تهیه موسیقی عبارتند از : طراحی موسیقی (نوشتن پارتیتور)، تست موسیقی و نهایتا ضبط موسیقی ساخته شده که این کار خود شامل اجاره ی استودیو و تدارک یک گروه موسیقی شامل خواننده و گروه نوازندگان می‌شود.
6- تولید: در این مرحله کارگردان انتخاب شده و عناصر ضروری شامل طراحی و لباس‌ها مشخص می‌شوند.

7- فیلمبرداری شامل دو مرحله اصلی است : ◄اجاره ی استودیوی فیلم یا پیدا کردن لوکیشن یا مکان  مناسب برای تصویربرداری و ◄ تشکیل گروهی از میان متخصصان مختلف فیلمسازی.
8- پس‌تولید : این مرحله شامل تهیه افکت‌های صدا و دیگر افکت‌های مورد نیاز و دوبله کردن دیالوگ‌هاست.
9- صداگذاری : اگر نیاز به صدایی خارج از تصویر باشد، این کار به صورت مجزا ضبط خواهد شد. مراحل این کار به شرح زیر است:

  • تعیین صدای گوینده، غیر از صداهای موجود (گویندگی تیزر تبلیغاتی)
  • در برخی موارد تهیه قطعات موسیقی آزمایشی
  • اجاره استودیو و نهایتا ضبط صدا

10- تدوین : در این مرحله تمامی اجزای تیزر در کنار هم قرار داده می‌شوند در مرحله بعدی فیلم تدوین شده برای نمونه کوچکی از مخاطبان هدف مورد آزمایش و تست قرار میگیرد در صورت نیاز تعدیلات و اصلاحات لازم انجام می‌شود. پس از تایید نهایی تیزر تولید شده ، تیزر آماده پخش خواهد بود.

آواگر، تلفیق هنر و تجربه در ساخت تیزر های تبلیغاتی

آواگر، تلفیق هنر و تجربه در ساخت تیزر های تبلیغاتی

ویژگی های اساسی و مهم تیزرهای تبلیغاتی

تنوع محصولات و شرکت هایی که در یک زمینه شغلی فعالیت دارند بازار را به محیطی رقابتی برای فروش و جذب مشتری تبدیل کرده است و در این بازار رقابتی شرکت و برندی موفق خواهد بود که تیزرهای حرفه ای ،  جذاب و اثرگذار برای کسب و کار و معرفی خود به مشتریان ارائه میکند . از جمله ویژگی ها و برتری های تیزر های تبلیغاتی تاثیرگذار نسبت به سایر کارهای ناموفق میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
ایده‌های مفهومی و خلاق: ساخت تیزر با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می‌شود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر اساس یک سناریو خلاقانه و حرفه‌ای ساخته می‌شود.
زیبایی و جذابیت‌های بصری و شنیداری: در ساخت تیزرها کلیه‌ی جنبه‌های زیبایی‌شناسی مورد انتظار در عمل محقق می‌شوند.
سرعت: سرمایه گذاری مناسب ، شروع و تولید هم‌زمان چندین تیزر به مشتریان کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران کنند.
مخاطب محور: این تیزرها با‌توجه به مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته شده و تلاش می‌شود تا از تمام عناصر و عوامل در دسترس برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده شود.

موارد استفاده تیزرهای تبلیغاتی

- پخش در نمایشگاه ها ، کنفرانس ها و سمینارها
– پخش در سالن های انتظار
– پخش در رسانه های تصویری عمومی و تخصصی به منظور تبلیغات
– استفاده از تیزر ها به عنوان کاتالوگ های الکترونیکی معرفی محصولات و خدمات سازمان
– تولید تیزر به منظور ارائه گزارش عملکرد سازمان
– پخش تیزر در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهرها
– استفاده در هتل ها و تالارها
–  استفاده در فیلم های آموزشی

business brochure design with colorful hexagonal shapes