سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ضبط صدای سانترال
Avagar-5-min-min
Avagar 4-min
tazmin-min
speed
۴
ضبط صدا

ضبط صدای سانترال در مجموعه آواگر

ضبط صدای سانترال در مجموعه آواگر با بالاترین کیفیت ، بهترین و حرفه ای ترین گویندگان ، مناسب ترین قیمت ها و کمترین زمان انجام میشود. قراردادهای ما با گویندگان مطرح و به نام به صورتی است که گاها چندین گوینده حرفه ای در جشنواره قرار میگیرند تا ما بتوانیم با قیمت های فوق العاده استثنایی در خدمت شما بزرگواران باشیم. ما بهترین صدا برای تلفن گویا را متناسب با کارتان به شما پیشنهاد میدهیم. ضبط صدای برای سانترال و منشی تلفن تخصص ماست.

جهت مشاهده نمونه متون استاندارد و مناسب برای تلفن گویا و سانترال اینجا کلیک کنید.

ضبط صدا برای انواع سانترال های پاناسونیک
KX-HTS32
KX-NS500
KX-TES824
KX-TDA100D
KX-TDE600
KX-TDE200
KX-TDE100
KX_NS500
KX-TDE620
KX-TDA029

یکی از سوالات رایجی که برای سایر مشتریان مطرح میشود، نحوه انتقال فایل صوتی به سانترال میباشد. تیم آواگر با دانش و تجربه کافی در این زمینه توسط شرکت بتیس کابلی طراحی و تولید کرده است که به راحتی میتوانید با خرید این کابل، هرگونه فایل صوتی را به سانترال خود انتقال دهید. برای مشاهده آموزش انتقال فایل صوتی به سانترال پاناسونیک اینجا کلیک کنید.

ضبط صدا برای سانترال بتیس
BCP-321N : پشتیبانی از ۱ خط شهری و ۱ خط داخلی
BCP-322P : پشتیبانی از ۲ خط شهری و ۳ خط داخلی ( قابل افزایش )
BCP-523P : پشتیبانی از ۳ خط شهری و ۶ خط داخلی
BCP-625 : پشتیبانی از ۵ خط شهری و ۶ خط داخلی
BCP-1026 : پشتیبانی از ۶ خط شهری و ۱۰ خط داخلی

با توجه به طراحی مدرن و بروز سانترال های بتیس، صدای ضبط شده با کیفیت بالاتر و بر روی مموری کارت ذخیره میگردد. این امر موجب گردیده است تا مشتریان به راحتی بتوانند فایل های صوتی خود را به مموری کارت انتقال دهند. فرمت فایل های صوتی برای سانترال بتیس به گونه ای است که نسبت به سایر سانترال های موجود در بازارکیفیت بالاتری را پشتیبانی میکند.

 

تغییر فرمت صدا متناسب با فرمت صدای ورودی به سانترال های پاناسونیک و سری جدید NS و سانترال های بتیس در مجموعه آواگر به صورت کاملا حرفه ای و به صورت رایگان انجام میشود. ضبط صدای سانترال پاناسونیک خود را به ما بسپارید.

جهت سفارش ضبط صدا برای تلفن گویا و سانترال متن خود را به تلگرام ما ارسال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

کاربردها و مزایای ضبط صدای تلفن گویا:

اطلاع رسانی گویا: تماس گیرندگان بعد از شنیدن پیغام جهت راهنمایی می توانند اطلاعات مورد نظر را از طریق وارد کردن عدد انتخاب نمایند. این اطلاعات می تواند شامل اخبار، فهرست قیمت، پرسش های معمول، اطلاعیه و … باشد.

اطلاع رسانی مکتوب (فکس): در این بخش همانند اطلاع رسانی گویا، تماس گیرندگان بعد از شنیدن پیغام جهت راهنمایی می توانند اطلاعات مورد نظر را از طریق وارد کردن عدد انتخاب نمایند. با این تفاوت که کلیه اطلاعات از جمله اطلاعات سازمان، مدارک مالی، بخشنامه ها و … به صورت نوشتاری و تصویری برای مخاطبین ارسال می شود.

صندوق صوتی: در صورتی که خطوط داخلی مشغول باشند و یا پاسخگو نباشند صندوق صوتی برای تماس گیرندگان فعال می شود. به این ترتیب تماس گیرندگان می توانند در صندوق صوتی کارمندان و یا مدیران یک سازمان پیغام بگذارند. تعداد پیام های صندوق محتوا برای هر داخلی نامحدود می باشد.

پیشنهادات و انتقادات: در این بخش مشتریان می توانند در محیطی امن و راحت و بدون حضور نیروی انسانی از طریق تماس تلفنی انتقادات و یا پیشنهادات خود را بیان کنند. این سامانه از طریق ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان و دریافت نظراتشان، رضایتمندی آنان را افزایش می دهد.

شکایات و پیگیری شکایات از طریق کد رهگیری: در این بخش مخاطبین می توانند شکایت خود را از طریق تماس ثبت کنند و کد رهگیری دریافت کنند. کارمند مسئول شکایت را بررسی و پاسخ را ثبت می کند. بعد از آن کاربر می تواند با تماس مجدد و وارد کردن کد رهگیری از نتیجه شکایت خود مطلع شود. این بخش تمامی امکانات صندوق صوتی را نیز دارا می باشد.

از دیگر کاربردهای ضبط صدای تلفن گویا:

اپراتور خودکار IVR (منشی خودکار)

امکان انتقال خطوط با هزینه پایین و بدون محدودیت مکانی

ارسال پیام کوتاه

شماره گیری تلفن مشتریان و اعلام پیغام به صورت خودکار

اعلام اطلاعات مالی و حسابداری

امکان یکپارچه سازی با نرم افزار سی آر ام (CRM)

مشاوره تلفنی

ارسال پست الکترونیکی ایمیل

هزینه پایین راه اندازی

 

 

 

نمونه متن تلفن گویا

خدمات رایگان ضبط صدا

هدیه های ضبط صدا

گویندگی سانترال

دانلود صدای تلفن گویای رایگان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

سفارش ضبط صدا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
ضبط صدا

ضبط صدای سانترال در مجموعه آواگر

ضبط صدای سانترال در مجموعه آواگر با بالاترین کیفیت ، بهترین و حرفه ای ترین گویندگان ، مناسب ترین قیمت ها و کمترین زمان انجام میشود. قراردادهای ما با گویندگان مطرح و به نام به صورتی است که گاها چندین گوینده حرفه ای در جشنواره قرار میگیرند تا ما بتوانیم با قیمت های فوق العاده استثنایی در خدمت شما بزرگواران باشیم. ما بهترین صدا برای تلفن گویا را متناسب با کارتان به شما پیشنهاد میدهیم. ضبط صدای برای سانترال و منشی تلفن تخصص ماست.

جهت مشاهده نمونه متون استاندارد و مناسب برای تلفن گویا و سانترال اینجا کلیک کنید.

ضبط صدا برای انواع سانترال های پاناسونیک
KX-HTS32
KX-NS500
KX-TES824
KX-TDA100D
KX-TDE600
KX-TDE200
KX-TDE100
KX_NS500
KX-TDE620
KX-TDA029

یکی از سوالات رایجی که برای سایر مشتریان مطرح میشود، نحوه انتقال فایل صوتی به سانترال میباشد. تیم آواگر با دانش و تجربه کافی در این زمینه توسط شرکت بتیس کابلی طراحی و تولید کرده است که به راحتی میتوانید با خرید این کابل، هرگونه فایل صوتی را به سانترال خود انتقال دهید. برای مشاهده آموزش انتقال فایل صوتی به سانترال پاناسونیک اینجا کلیک کنید.

ضبط صدا برای سانترال بتیس
BCP-321N : پشتیبانی از ۱ خط شهری و ۱ خط داخلی
BCP-322P : پشتیبانی از ۲ خط شهری و ۳ خط داخلی ( قابل افزایش )
BCP-523P : پشتیبانی از ۳ خط شهری و ۶ خط داخلی
BCP-625 : پشتیبانی از ۵ خط شهری و ۶ خط داخلی
BCP-1026 : پشتیبانی از ۶ خط شهری و ۱۰ خط داخلی

با توجه به طراحی مدرن و بروز سانترال های بتیس، صدای ضبط شده با کیفیت بالاتر و بر روی مموری کارت ذخیره میگردد. این امر موجب گردیده است تا مشتریان به راحتی بتوانند فایل های صوتی خود را به مموری کارت انتقال دهند. فرمت فایل های صوتی برای سانترال بتیس به گونه ای است که نسبت به سایر سانترال های موجود در بازارکیفیت بالاتری را پشتیبانی میکند.

 

تغییر فرمت صدا متناسب با فرمت صدای ورودی به سانترال های پاناسونیک و سری جدید NS و سانترال های بتیس در مجموعه آواگر به صورت کاملا حرفه ای و به صورت رایگان انجام میشود. ضبط صدای سانترال پاناسونیک خود را به ما بسپارید.

جهت سفارش ضبط صدا برای تلفن گویا و سانترال متن خود را به تلگرام ما ارسال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

کاربردها و مزایای ضبط صدای تلفن گویا:

اطلاع رسانی گویا: تماس گیرندگان بعد از شنیدن پیغام جهت راهنمایی می توانند اطلاعات مورد نظر را از طریق وارد کردن عدد انتخاب نمایند. این اطلاعات می تواند شامل اخبار، فهرست قیمت، پرسش های معمول، اطلاعیه و … باشد.

اطلاع رسانی مکتوب (فکس): در این بخش همانند اطلاع رسانی گویا، تماس گیرندگان بعد از شنیدن پیغام جهت راهنمایی می توانند اطلاعات مورد نظر را از طریق وارد کردن عدد انتخاب نمایند. با این تفاوت که کلیه اطلاعات از جمله اطلاعات سازمان، مدارک مالی، بخشنامه ها و … به صورت نوشتاری و تصویری برای مخاطبین ارسال می شود.

صندوق صوتی: در صورتی که خطوط داخلی مشغول باشند و یا پاسخگو نباشند صندوق صوتی برای تماس گیرندگان فعال می شود. به این ترتیب تماس گیرندگان می توانند در صندوق صوتی کارمندان و یا مدیران یک سازمان پیغام بگذارند. تعداد پیام های صندوق محتوا برای هر داخلی نامحدود می باشد.

پیشنهادات و انتقادات: در این بخش مشتریان می توانند در محیطی امن و راحت و بدون حضور نیروی انسانی از طریق تماس تلفنی انتقادات و یا پیشنهادات خود را بیان کنند. این سامانه از طریق ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان و دریافت نظراتشان، رضایتمندی آنان را افزایش می دهد.

شکایات و پیگیری شکایات از طریق کد رهگیری: در این بخش مخاطبین می توانند شکایت خود را از طریق تماس ثبت کنند و کد رهگیری دریافت کنند. کارمند مسئول شکایت را بررسی و پاسخ را ثبت می کند. بعد از آن کاربر می تواند با تماس مجدد و وارد کردن کد رهگیری از نتیجه شکایت خود مطلع شود. این بخش تمامی امکانات صندوق صوتی را نیز دارا می باشد.

از دیگر کاربردهای ضبط صدای تلفن گویا:

اپراتور خودکار IVR (منشی خودکار)

امکان انتقال خطوط با هزینه پایین و بدون محدودیت مکانی

ارسال پیام کوتاه

شماره گیری تلفن مشتریان و اعلام پیغام به صورت خودکار

اعلام اطلاعات مالی و حسابداری

امکان یکپارچه سازی با نرم افزار سی آر ام (CRM)

مشاوره تلفنی

ارسال پست الکترونیکی ایمیل

هزینه پایین راه اندازی

 

 

 

نمونه متن تلفن گویا

خدمات رایگان ضبط صدا

هدیه های ضبط صدا

نمونه متن تلفن گویا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
۰
سفارش و افتخار همکاری
۰
سال افتخار همکاری باشما
۰
گوینده مطرح صدا و سیما
برخی از گویندگان مناسب برای تلفن گویامشاهده همه
۶۷۹۰۹۰۱

کد گوینده: ۶۷۹۰۹۰۱

یک صدای حرفه ای و دلنشین نشان از بزرگی و حرفه ای بودن کسب ...

۲۱ دی ۱۳۹۹

۰

۴۲۰

۴۰۹۰۵۰۱

کد گوینده: ۴۰۹۰۵۰۱

یک صدای حرفه ای و دلنشین نشان از بزرگی و حرفه ای بودن کسب ...

۲۱ دی ۱۳۹۹

۰

۳۶۴

۶۴۹۰۸۰۱

کد گوینده: ۶۴۹۰۸۰۱

یک صدای حرفه ای و دلنشین نشان از بزرگی و حرفه ای بودن کسب ...

۲۱ دی ۱۳۹۹

۰

۵۰۱

۵۲۹۰۶۰۱

کد گوینده: ۵۲۹۰۶۰۱

یک صدای حرفه ای و دلنشین نشان از بزرگی و حرفه ای بودن کسب ...

۲۱ دی ۱۳۹۹

۰

۳۵۵

نظرات مشتریان ما
توسط
تومان
سفارش ضبط صدا