ضبط صدای سانترال و انواع آن

ضبط صدای سانترال و انواع آن

ضبط صدای سانترال چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، فروشگاه های اینترنتی برای ارتباط مستمر با مشتریان به یک یا چندین خط تلفن نیاز دارند.

اگر شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید و به دنبال بهبود مدیریت خود هستید، تلفن سانترال و دستگاه سانترال به شما کمک میکند تا خطوط تلفن تجاری خود را توسعه دهید. به این ترتیب ارتباط مستمر و مداومی با مشتریان برقرار می شود. سانترال در ادارات و شرکت های بزرگ به منظور ایجاد شبکه های خصوصی به کار می رود. به این ترتیب ارتباط بین کارمندان در بخش های مختلف برقرار می شود.

دستگاه های سانترال یا PBX (Pravate branch exchange ) در مقایسه با گذشته پیشرفت زیادی کرده اند به گونه ای که امروزه سانترال های تحت شبکه از قدرتمندترین سانترال های جهان محسوب می شوند.

شرکت های متعددی که در زمینه تولید انواع سانترال فعالیت دارند. اما در این بین پاناسونیک محبوبیت بیشتری را از آن خود کرده است. دستگاه های پاناسونیک از امنیت و پایداری بالایی برخوردار می باشند.

مزایای سانترال

اصلی ترین مزیت سانترال مدیریت خطوط تلفن می باشد. دیگر کاربردهای سانترال عبارتند از:

امکان برقراری ارتباط با بخش های داخلی به صورت رایگان و سریع​

سانترال را می توان به یک مرکز مخابرات تشبیه کرد. به این ترتیب که تمامی خطوط مخابرات را در یک تلفن برای شما جمع می کند.

همچنین می توان به هر کارمند و یا هر اتاق یک شماره داخلی اختصاص داد. از این طریق کارمندان بخش های مختلف یک شرکت و یا سازمان باهم مرتبط می شوند. به این ترتیب که با گرفتن شماره داخلی مدیریت یا کارمند هر بخش می توان با آن ارتباط برقرار کرد. سانترال با به اشتراک گذاشتن خطوط شهری باعث می شود که همه کارمندان از خطوط استفاده کنند علاوه بر اشتراک گذاری خطوط تلفن شهری توسط سانترال , کاربران می توانند بدون پرداخت کوچکترین هزینه با هم ارتباط برقرار کنند. تعداد خطوط داخلی که سانترال در اختیار شما قرار می دهد معمولا بیشتر از خطوط شهری است که به آن متصل کرده اید. مثلا یک سانترال که ۳ خط شهری به آن متصل می شود می تواند ۸ خط داخلی به شما عرضه کند.

امکان ضبط کلیه تماس های دریافتی و پیگیری آنها​

 یکی از امکانات بسیار مهمی که سانترال در اختیار شما قرار می دهد ضبط مکالمات دریافتی می باشد. این قابلیت به مدیریت شرکت ها در بخش خدمات پس از فروش و همچنین بخش پیشنهادات و انتقادات این امکان را می دهد که جهت اطمینان از رضایت مشتریان خود این مکالمات را گوش دهند و از شایستگی رفتار کارمندان خود با مشتریان نیز اطمینان حاصل کنند. همچنین از این طریق می توانند به بررسی این انتقادات و پیشنهادات هم بپردازند.

کم شدن هزینه خطوط مخابرات

در این روش با به اشتراک گذاشتن خطوط شهری باعث می شود که همه کارمندان از خطوط استفاده کنند علاوه بر اشتراک گذاری خطوط تلفن شهری توسط سانترال , کاربران می توانند بدون پرداخت کوچکترین هزینه با هم ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر آن سانترال این امکان را به مدیران می دهد که تماس کارکنان خود را با بیرون از شرکت محدود کنند. به عنوان مثال می توانند تعیین کنند که تماس با خارج از کشور برقرار نشود. در بخش خدمات پس از فروش نیز تماس فقط از طرف مشتریان می باشد بنابراین می توان جلوی تماس از طرف خطوط خدمات پس از فروش به بیرون از شرکت را گرفت. به این ترتیب علاوه بر کم شدن هزینه مخابرات، امکان کنترل و نظارت بر خطوط نیز ایجاد می شود.

از دیگر مزایای سانتزال

ضبط صدای سانترال در مجموعه آواگر

ضبط صدای سانترال در مجموعه آواگر با بالاترین کیفیت ، بهترین و حرفه ای ترین گویندگان ، مناسب ترین قیمت ها و کمترین زمان انجام میشود. قراردادهای ما با گویندگان مطرح و به نام به صورتی است که گاها چندین گوینده حرفه ای در جشنواره قرار میگیرند تا ما بتوانیم با قیمت های فوق العاده استثنایی در خدمت شما بزرگواران باشیم. ما بهترین صدا برای تلفن گویا را متناسب با کارتان به شما پیشنهاد میدهیم. ضبط صدای برای سانترال و منشی تلفن تخصص ماست.

جهت مشاهده نمونه متون استاندارد و مناسب برای تلفن گویا و سانترال اینجا کلیک کنید.

یکی از سوالات رایجی که برای سایر مشتریان مطرح میشود، نحوه انتقال فایل صوتی به سانترال میباشد. تیم آواگر با دانش و تجربه کافی در این زمینه توسط شرکت بتیس کابلی طراحی و تولید کرده است که به راحتی میتوانید با خرید این کابل، هرگونه فایل صوتی را به سانترال خود انتقال دهید. برای مشاهده آموزش انتقال فایل صوتی به سانترال پاناسونیک اینجا کلیک کنید.

ضبط صدا برای سانترال بتیس

با توجه به طراحی مدرن و بروز سانترال های بتیس، صدای ضبط شده با کیفیت بالاتر و بر روی مموری کارت ذخیره میگردد. این امر موجب گردیده است تا مشتریان به راحتی بتوانند فایل های صوتی خود را به مموری کارت انتقال دهند. فرمت فایل های صوتی برای سانترال بتیس به گونه ای است که نسبت به سایر سانترال های موجود در بازارکیفیت بالاتری را پشتیبانی میکند.

امکانات سانترال پاناسونیک تحت شبکه

ضبط صدا برای انواع سانترال های پاناسونیک

تغییر فرمت صدا متناسب با فرمت صدای ورودی به سانترال های پاناسونیک و سری جدید NS و سانترال های بتیس در مجموعه آواگر به صورت کاملا حرفه ای و به صورت رایگان انجام میشود. ضبط صدای سانترال پاناسونیک خود را به ما بسپارید.

جهت سفارش ضبط صدا برای تلفن گویا و سانترال متن خود را به تلگرام ما ارسال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

توسط
تومان