سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ضبط صدا برای پیام صوتی | مزیت های پیام صوتی نسبت به پیام متنی

ضبط صدا برای پیام صوتی
امتیاز خود را ثبت کنید!

ضبط صدا برای پیام صوتی در مجموعه آواگر

ضبط صدا برای پیام صوتی از جمله خدماتی است که در کنار سایر خدمات آواگر از جمله ضبط صدا برای تلفن گویا و سانترال ، ضبط صدا برای تیزر های تلویزیونی ، ضبط صدا برای کتاب صوتی ، انیمیشن و دوبلاژ و ….در مجموعه آواگر توسط گویندگان مطرح صدا و سیما و رادیو انجام میگیرد. همین حالا با ما تماس بگیرید.

شما میتوانید همین حالا

سفارش خود را ثبت نمایید..!

ضبط صدا برای پیام صوتی چیست؟

امروزه تبلیغات یک عنصر مهم برای پیشرفت و بهره وری بیشتر شرکت ها و استارت آپ ها و تمامی کسب و کارها می باشد. تبلیغات به شیوه های گوناگونی انجام می شود. با این حال جدیدترین شیوه برای تبلیغات ارسال پیامک می باشد.

همزمان با افزایش استفاده از گوشی همراه، ارسال پیامک متنی برای تبلیغات نیز گسترش پیدا کرد. سامانه پیامکی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. با امکان ارسال پیامک در حجم بالا شرایط را برای تبلیغات ارزان و کارآمد فراهم کرده است.

بعد از مدتی قابلیت اضافه کردن پیام های تبلیغاتی به بلک لیست (لیست سیاه) باعث شد که مخاطبین این گونه سامانه ها کاهش پیدا کنند و بازدهی آنان نیز کم شود.

ضبط صدا برای پیام صوتی یک راه حل مناسب!

ضبط صدا برای پیام صوتی یکی از جدیدترین شیوه های تبلیغاتی است که به شما امکان دور زدن بلک لیست مخابراتی را می دهد.

پیام صوتی چه مزیت هایی نسبت به پیام متنی دارد؟

اولین مزیت

اولین و مهم ترین مزیت پیام صوتی این است که پنل پیام صوتی با همه مخاطبین شما حتی آن هایی که پیامک های تبلیغاتی را در لیست سیاه قرارداده اند تماس می گیرد و پیام تبلیغاتی شما را به آن ها می رساند.

دومین مزیت

در پیامک های متنی کلمات و جملات باید با دقت انتخاب شوند تا در زمان خیلی کوتاه و یا حتی در اولین نگاه مخاطب مشتاق خواندن ادامه مطلب و در نهایت جذب محتوای تبلیغاتی شما شود. اما در پیام صوتی این محدودیت وجود ندارد. در پیام صوتی دیگر فقط متن خوب نیست که می تواند مخاطب را جذب کند. بلکه لحن و صدای خوب هم می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد.

سومین مزیت

مزیت سوم که یک مزیت بسیار جالب و تاثیرگذار می باشد این است که شما می توانید با لهجه و گویش مخاطبین خود پیام تبلیغاتی ­تان را برای آن ها بیان کنید. استفاده از این تکنیک باعث می شود که مخاطب احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری با شما داشته باشد.

چهارمین مزیت

شما اطمینان پیدا می کنید که همه مخاطبین پیام تبلیغاتی شما را دریافت کرده اند. ایرادی که در پیام های متنی وجود دارد این است که ممکن است مشکلی پیش بیاید و مخاطب نتواند پیام را دریافت کند و یا دریافت کند اما به موقع آن را نخواند. در پیام صوتی دیگر این مشکلات وجود ندارند.

پنجمین مزیت

در پیام متنی شما قادرید تنها ۱۶۰ کلمه را به کار ببرید. اما در پیام صوتی در طی یک دقیقه شما می توانید حجم زیادی مطلب بیان کنید.

ضبط صدا برای پیام صوتی

پیام صوتی چه معایبی نسبت به پیام متنی دارد؟

عدم بازگشت هزینه

در پیام متنی بعد از اینکه پیام ارسال می شود اگر شماره غلط وارد شده باشد و یا برای مدتی خاموش باشد و یا به هر دلیلی دیگر مخاطب آن را دریافت نکند هزینه عینا برگردانده می شود. اما در پیام صوتی این گونه نیست و بازگشت هزینه ندارد.

عدم ذخیره

در پیامک متنی مخاطب آن پیام را در گوشی خود دارد و می تواند سر فرصت آن را بخواند. همچنین میتواند آن را در گوشی خود نگه دارد تا در صورت نیاز به اطلاعات داخل پیامک دسترسی داشته باشد. اما در پیام صوتی اگر مخاطب همان لحظه نتواند به آن پاسخ دهد دیگر به آن دسترسی ندارد.

هزینه بالاتر

پیام متنی در مقایسه با پیام صوتی هزینه پایین تری دارد و مقرون به صرفه تر از آن می باشد.

توسط
تومان