جستجوی گویندگان

زمان انتظار برای تلفن گویا

زمان انتظار برای تلفن گویا
شنبه 07 دسامبر 2019

اهمیت زمان انتظار ضبط صدا در کسب و کار

آیا میدانستید عدم رعایت زمان مناسب جهت ضبط صدا نه تنها بازدهی مثبتی بر فروش شما نخواهد داشت بلکه مخاطب شما را خسته و تاثیر معکوس در فروش خواهد داشت؟

ما در اینجا سعی میکنیم به صورت مختصر در مورد زمان مناسب برای ضبط صدا در حالت انتظار صحبت کنیم به نحوی که تبلیغات شما و پیام انتظار شما مشتریانتان را تشویق به انتخاب کسب و کارتان از میان همه‌ی مشاغل کند.

زمان انتظار به زمانی گفته می شود که تماس گیرنده با مجموعه شما تماس میگیرد و پس از اتصال به منشی دیجیتالی یا حقیقی، منتظر پاسخگویی کارشناس مرتبط است. این زمان بین 20 تا 180 ثانیه بسته به نوع مشاغل ممکن است متفاوت باشد اما به صورت میانگین بصورت استاندارد، زمان انتظار، 30 ثانیه در نظر گرفته می شود.

زمان انتظار مناسب برای تلفن گویا

مواردی که باید در انتخاب متن و زمان انتظار تلفن گویا و تبلیغات خود به آن توجه داشته باشید مختصرا در زیر عنوان شده است.دانستن این موارد به شما کمک خواهد کرد که در تنظیم متن خود دقت کافی را داشته باشید و برای زمان و وقت مخاطب و مشتری خود احترام قائل شوید.

1- 20 ثانیه پس از قرار گرفتن در ‌حالت انتظار، بیشتر تماس گیرندگان خسته می شوند.

2- 30 ثانیه بعد از پخش پیام، بیشتر تماس گیرندگان را عصبانی میکند.

3- اگر این مدت بیشتر از 90 ثانیه باشد، 50 درصد مخاطبین شما تماس را قطع خواهند کرد.

4- اگر این مدت بیشتر از 120 ثانیه باشد، 80 درصد مخاطبین شما تماس را قطع خواهند کرد.

5- ذکر این نکته الزامی است تعداد زیادی از این تماس گیرندگان، هیچ گاه مجدد تماس نخواهند گرفت.

 حال این سوال مطرح میشود که در زمان انتظار چگونه میتوان نظر مخاطب را جلب کرد ؟!

√ پخش پیام های اختصاصی در زمان انتظار این زمان را در نظر تماس گیرنده کوتاه تر نشان می دهد.

√ در صورتی که فرد تماس گیرنده بیشتر از حد مجاز در حالت انتظار قرار گیرد توسط یکی از پرسنل شرکت از علت قرار گرفتن در حالت انتظار مطلع گردد.

√ اگر زمان انتظار بیشتر از 20 ثانیه به طول انجامد شخص تماس گیرنده به مکالمه برگشته و علت این تاخیر توضیح داده شود.

business brochure design with colorful hexagonal shapes