نمونه متن تلفن گویا

نمونه متن تلفن گویا

مجموعه آواگر با سال ها تجربه در زمینه ضبط صدا ، جهت راهنمایی شما مشتریان گرامی ، چندین متن که استانداردهای لازم را برای تلفن گویا و سیستم های سانترال داراست ، ارائه مینماید.

نمونه متن تلفن گویا
نمونه متن تلفن گویا

نمونه متن ۱ :

وقت بخیر ، شما با شرکتِ (گروهِ / مجموعه ی / …. ) ……… تماس گرفته اید . به منظور بهبود در ارائه خدمات و شیوه پاسخگويی ،کلیه مکالمات شما با همکاران ما ضبط می گردد. لطفا چنانچه داخلی مورد نظر خود را می دانید آن را شماره گیری نمايید ، در غیر اين صورت منتظر ارتباط با اپراتور بمانید. با تشکر از تماس شما

نمونه متن ۲ :

سلام ، با تشکر از تماس شما با شرکتِ (گروهِ / مجموعه ی / …. ) ……… ، لازم به ذکر است جهت ارتقا کیفیت خدمت رسانی، مکالمات شما با همکاران ما ضبط می گردد. لطفا جهت ارتباط با واحد فروش عدد ۱ ، پشتیبانی و پیگیری سفارشات عدد ۲ ، مالی عدد ۳ ، انتقادات و پیشنهادات عدد ۴ ، ارسال فکس عدد  ۵ ، دریافت آدرس ، اطلاعات تماس و اطلاع از ساعات کاری  عدد۶ ، مدیریت عدد۷ و جهت ارتباط با اپراتور عدد ۰ را وارد نمايید. با تشکر

نمونه متن ۳ :

با سلام ، وقت بخیر، ضمن تشکر از تماس شما (با شرکت ِ …..) ، چنانچه داخلی مورد نظر خود را میدانید آن را شماره گیری نمایید در غیر این صورت جهت ارتباط با واحد فروش عدد ۱ ، تعمیرات عدد ۲،  مالی و حسابداری عدد ۳ ، ارسال فکس عدد  ۹ و جهت ارتباط با اپراتور عدد ۰ را شماره گیری فرمایید.

نمونه متن ۴ :

سلام ، ضمن تشکر از تماس شما ، به اطلاع می رسانیم ساعات کاری شرکت در روزهای شنبه تا ۴ شنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴ می باشد.

نمونه متن ۵ :

با سلام ، ساعات کاری شرکت روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷:۳۰ می باشد. خواهشمندیم در ساعات مذکور تماس حاصل فرمایید و یا جهت ضبط پیام کلید ۹ را شماره گیری فرمایید.

نمونه متن ۶ :

با سلام ، ضمن عرض شادباش به مناسبت فرارسیدن نوروز، جشن باستانی طبیعت به آگاهی می رساند اين شرکت تا تاريخ ……….. فروردين تعطیل بوده و از تاريخ …….. در خدمت شما عزيزان خواهد بود .

نمونه متن زمان انتظار، اشغال و عدم پاسخگویی :

  • جهت ارتباط با داخلی مورد نظر شکیبا باشید.
  •  داخلی مورد نظر شما اشغال میباشد لطفا منتظر بمانید.
  • داخلی مورد نظر مشغول میباشد.لطفا چند لحظه منتظر بمانید.
  • داخلی مورد نظر اشتباه است.
  • از صبر و شکیبایی شما متشکریم برای ارتباط با داخلی مورد نظر منتظر بمانید.
  • از صبر و شکیبایی شما متشکریم.
  • در حال حاضر کارشناسان قادر به پاسخگویی نمی باشند.لطفا بعدا تماس حاصل فرمایید.

توسط
تومان