سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه متن تلفن گویا و سانترال

21
5/5 - (28 امتیاز)

نمونه متن تلفن گویا و سانترال

در ابتدا به بررسی و مشاهده  برخی از متن های مناسب برای تلفن گویا می پردازیم. نریشن تلفن گویا می بایست در کوتاه ترین زمان تمامی داخلی ها و منوبندی های مورد نظر را بیان کند .

نمونه متن تلفن گویا شماره ۱ :

وقت بخیر ، شما با شرکتِ (گروهِ / مجموعه ی / …. ) ……… تماس گرفته اید . به منظور بهبود در ارائه خدمات و شیوه پاسخگويی ،کلیه مکالمات شما با همکاران ما ضبط می گردد. لطفا چنانچه داخلی مورد نظر خود را می دانید آن را شماره گیری نمايید ، در غیر اين صورت منتظر ارتباط با اپراتور بمانید. با تشکر از تماس شما

نمونه متن تلفن گویا شماره ۲ :

سلام ، با تشکر از تماس شما با شرکتِ (گروهِ / مجموعه ی / …. ) ……… ، لازم به ذکر است جهت ارتقا کیفیت خدمت رسانی، مکالمات شما با همکاران ما ضبط می گردد. لطفا جهت ارتباط با واحد فروش عدد ۱ ، پشتیبانی و پیگیری سفارشات عدد ۲ ، مالی عدد ۳ ، انتقادات و پیشنهادات عدد ۴ ، ارسال فکس عدد  ۵ ، دریافت آدرس ، اطلاعات تماس و اطلاع از ساعات کاری  عدد۶ ، مدیریت عدد۷ و جهت ارتباط با اپراتور عدد ۰ را وارد نمايید. با تشکر

نمونه متن تلفن گویا شماره ۳ :

با سلام ، وقت بخیر، ضمن تشکر از تماس شما (با شرکت ِ …..) ، چنانچه داخلی مورد نظر خود را میدانید آن را شماره گیری نمایید در غیر این صورت جهت ارتباط با واحد فروش عدد ۱ ، تعمیرات عدد ۲،  مالی و حسابداری عدد ۳ ، ارسال فکس عدد  ۹ و جهت ارتباط با اپراتور عدد ۰ را شماره گیری فرمایید.

نمونه متن تلفن گویا شماره ۴ :

سلام ، ضمن تشکر از تماس شما ، به اطلاع می رسانیم ساعات کاری شرکت در روزهای شنبه تا ۴ شنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴ می باشد.

نمونه متن تلفن گویا شماره ۵ :

با سلام ، ساعات کاری شرکت روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷:۳۰ می باشد. خواهشمندیم در ساعات مذکور تماس حاصل فرمایید و یا جهت ضبط پیام کلید ۹ را شماره گیری فرمایید.

نمونه متن تلفن گویا شماره ۶ :

با سلام ، ضمن عرض شادباش به مناسبت فرارسیدن نوروز، جشن باستانی طبیعت به آگاهی می رساند اين شرکت تا تاريخ ……….. فروردين تعطیل بوده و از تاريخ …….. در خدمت شما عزيزان خواهد بود .

نمونه متن مناسب برای تلفن گویا زمان انتظار، اشغال و عدم پاسخگویی :

  • جهت ارتباط با داخلی مورد نظر شکیبا باشید.
  •  داخلی مورد نظر شما اشغال میباشد لطفا منتظر بمانید.
  • داخلی مورد نظر مشغول میباشد.لطفا چند لحظه منتظر بمانید.
  • داخلی مورد نظر اشتباه است.
  • از صبر و شکیبایی شما متشکریم برای ارتباط با داخلی مورد نظر منتظر بمانید.
  • از صبر و شکیبایی شما متشکریم.
  • در حال حاضر کارشناسان قادر به پاسخگویی نمی باشند.لطفا بعدا تماس حاصل فرمایید.

 

 

نمونه متن انگلیسی تلفن گویا :

با توجه به نیاز شرکت ها و سازمانهای مورد بررسی غالبا تمامی کارمندان یک شرکت و یا سازمان به زبان انگلیسی مسلط نیستند از همین رو معمولا حتی در ابر شرکت های ایرانی و سازمان ها تنها یک فرد یا یک بخش را به زبان انگلیسی اختصاص داده و در منو اصلی سانترال و تلفن گویا از مخاطبین زبان انگلیسی خواسته میشود که جهت برای ادامه با زبان انگلیسی شماره داخلی مورد نظر را شماره گیری کنند . از سوی دیگر در نظر داشته باشید طبق عرف و قوانین نا نوشته موجود در حال حاضر معمولا برای ارتباط با بخش انگلیسی زبان از عدد ۹ استفاده میکنند و در نتیجه برای مثال از متن زیر استفاده میگردد .
با سلام شما با … تماس گرفته اید
for english please press 9
با هدف بهبود خدمات و افزایش رضایت مندی مکالمات شما با همکاران ما ضبط خواهد شد جهت ارتباط با بخش ….
همچنین نکته دیگر اینجاست در زبان انگلیسی از تعارف های متداول زبان فارسی استفاده نمیشود و توصیه میگردد از عبارت زیر استفاده گردد .
for english press 9

 

 

تدوین و ویراستاری رایگان متن تلفن گویا

مجموعه آواگر با سال ها تجربه در زمینه ضبط صدا ، جهت راهنمایی شما مشتریان گرامی ، چندین متن به همراه استانداردهای لازم را برای تلفن گویا و سیستم های سانترال داراست را در این بخش ارائه نموده و در صورت تمایل برای ضبط صدا برای تلفن گویا ی خود توسط گویندگان صدا و سیمای مجموعه آواگر می توانید از خدمات رایگان ویراستاری آواگر استفاده نمایید .

نمونه متن تلفن گویا
نمونه متن تلفن گویا

نکات مهم در نگارش متن نرشن تلفن گویا

اولین قدم برای راه اندازی تلفن گویای سانترال، تنظیم و تدوین متن تلفن گویا است. برای داشتن بازدهی بیشتر در تدوین متن چند نکته اساسی را حتما مدنظر داشته باشید:

۱- متن تلفن گویا باید کوتاه، مختصر و مفید باشد و تمام نیازهای مشتریان در این متن گنجانده شده باشد.

۲- متن باید شفاف، واضح  و بدون برداشت چندگانه باشد.

۳- رعایت نکات نگارشی در تدوین متن تلفن گویا بسیار مهم است. (این مورد را حتما مدنظر داشته باشید.)

متن­های طراحی شده توسط همکاران ما به صورت کاملا اختصاصی و با توجه به نیاز شرکت ها و با در نظر گرفتن تمام تکنیک ها تدوین و تنظیم میگردند.

اولین و مهمترین درگاه ارتباطی‌ شما با مشتریانتان ، ضبط صدای تلفن گویا است. در صورتی که تمایل دارید قدرت تاثیر ضبط صدا را بر مشتریانتان ببینید ضبط صدای سانترال خود را به صدای دلنشین گویندگان ما در شرکت آواگر بسپارید تا با پایین­ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بهترین گویندگان، بیشترین تاثیر را در کسب و کارتان مشاهده کنید. برای شنیدن نمونه صدای گویندگان ما و اطلاع از قیمت‌ها به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید. ما به صورت ۲۴ ساعته از طریق تلگرام وواتس اپ، پاسخگوی شما عزیزان هستیم. همچنین میتوانید جهت سقارش و آگاهی از تعرفه های ضبط صدا برای تلفن گویا روی عبارت زیر کلیک نمایید .

ضبط صدا برای تلفن گویا

 

صدای آماده برای سانترال و تلفن گویا رایگان

جهت دانلود صدای تلفن گویا رایگان میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود صدای تلفن گویا رایگان

همچنین میتوانید برای دسترسی و دانلود صدای آماده برای سانترال و تلفن گویا روی لینک زیر کلیک نمایید .

صدای آماده برای سانترال

 

اشتباهات رایج در تدوین متن تلفن گویا

تابه حال به این موضوع فکر کرده اید که ما چه زمانی با شماره یک شرکت یا مجموعه تماس میگیریم؟ قطعا زمانی که کار واجبی داریم و در اکثر اوقات هم زمان پاسخگویی به تماس برایمان بسیار مهم است.
قطعا برایتان پیش آمده که با شماره تلفن شرکتی تماس گرفته اید و بعد از شنیدن صدای تلفن گویا، گیج و مبهوت از این که کدام داخلی مرتبط با شماست تلفن را قطع کرده اید.
با ما همراه باشید تا مختصر و مفید درباره این موضوع با هم گپ بزنیم!!

۱ – عدم تدوین متن کامل و جامع و در عین حال مختصر و مفید

متنی که تدوین کرده اید را بارها با صدای بلند برای خود و همکارانتان بخوانید. خودتان را در جایگاه مشتری قرار دهید. آیا با شنیدن این متن سریع میتوانید با بخش مربوطه ارتباط بگیرید؟
از متن های خسته کننده طولانی شدیدا خودداری کنید. به شما این اطمینان را میدهیم که مخاطب شما در هنگام مواجه شدن با یک متن طولانی منزجر کننده تلفن را قطع خواهد کرد! پس متنی که تنظیم میکنید شفاف، جامع و کوتاه باشد.

۲ – لحن و بیان نامناسب

متناسب با حرفه تان گوینده انتخاب کنید. قطعا لحن و بیان گوینده برای یک شرکت بازرگانی، تجاری و یا کارخانجات و … باید با آموزشگاه های هنری و ورزشگاه ها و … متفاوت باشد. و در هر دو حالت فراموش نکنید که صدا باید با انرژی و شاداب باشد و حس خستگی و کسل آور را با مخاطب شما القا نکند.

۳ – منوبندی های بیش از اندازه و در عین حال نامفهوم و گیج کننده

برای تدوین بخش های تلفن گویای شرکت خود، سعی کنید گزینه های کمتری را پیش روی مخاطب قرار دهید تا آنها بتوانند به راحتی یکی از گزینه ها را انتخاب کنند.
نکته مهم دیگر این است که بخش های انتخابی، واضح و شفاف باشد و نیاز مخاطب خود را در جهت تماس با شرکتتان بسنجید. منوی شما نباید باعث سردرگمی مخاطبتان شود. در نتیجه حتما بازگشت به منوی اصلی را در تلفن گویای خود بگنجانید.

گاها بعد از شنیدن منو بندی، تماس گیرنده جهت انجام امور خود نمیتواند هیچ یک از منو هایی که در تلفن گویا ذکر شد را انتخاب کند. در واقع نمیداند که کار او مربوط به کدام بخش است ( به علت عدم واضح بودن بخش بندی ) به همین منظور بهتر است که جهت ارتباط با اپراتور هم بخشی را اختصاص دهید تا تماس گیرنده بتواند در این مواقع به آسانی امور خود را حل نماید.

۴ -عدم انتخاب موزیک های پس زمینه مناسب

پخش موزیک های ریتمی و منزجر کننده فقط گوش شنونده را آزار میدهد. موزیکی انتخاب کنید که در شأن و شخصیت شرکت شماست.

تمامی این نکات ساده و ابتدایی باعث ارتباط بسیار قوی تر و مؤثرتر شما و مخاطبانتان خواهد شد. در صورت نیاز به ضبط صدای سانترال و تلفن گویای خود توسط گویندگان صدا و سیما ما نیز در این راه در کنارتان هستیم.

 

 

زمان انتظار صدای تلفن گویا در کسب و کار

آیا میدانستید عدم رعایت زمان مناسب جهت ضبط صدا نه تنها بازدهی مثبتی بر فروش شما نخواهد داشت بلکه مخاطب شما را خسته و تاثیر معکوس در فروش خواهد داشت؟

ما در اینجا سعی میکنیم به صورت مختصر در مورد زمان مناسب برای ضبط صدا در حالت انتظار صحبت کنیم به نحوی که تبلیغات شما و پیام انتظار شما مشتریانتان را تشویق به انتخاب کسب و کارتان از میان همه‌ی مشاغل کند.

زمان انتظار به زمانی گفته می شود که تماس گیرنده با مجموعه شما تماس میگیرد و پس از اتصال به منشی دیجیتالی یا حقیقی، منتظر پاسخگویی کارشناس مرتبط است. این زمان بین ۲۰ تا ۱۸۰ ثانیه بسته به نوع مشاغل ممکن است متفاوت باشد اما به صورت میانگین بصورت استاندارد، زمان انتظار، ۳۰ ثانیه در نظر گرفته می شود.

 

زمان انتظار مناسب برای تلفن گویا

مواردی که باید در انتخاب متن و زمان انتظار تلفن گویا و تبلیغات خود به آن توجه داشته باشید مختصرا در زیر عنوان شده است.دانستن این موارد به شما کمک خواهد کرد که در تنظیم متن خود دقت کافی را داشته باشید و برای زمان و وقت مخاطب و مشتری خود احترام قائل شوید.

۱- ۲۰ ثانیه پس از قرار گرفتن در ‌حالت انتظار، بیشتر تماس گیرندگان خسته می شوند.

۲- ۳۰ ثانیه بعد از پخش پیام، بیشتر تماس گیرندگان را عصبانی میکند.

۳- اگر این مدت بیشتر از ۹۰ ثانیه باشد، ۵۰ درصد مخاطبین شما تماس را قطع خواهند کرد.

۴- اگر این مدت بیشتر از ۱۲۰ ثانیه باشد، ۸۰ درصد مخاطبین شما تماس را قطع خواهند کرد.

۵- ذکر این نکته الزامی است تعداد زیادی از این تماس گیرندگان، هیچ گاه مجدد تماس نخواهند گرفت.

 حال این سوال مطرح میشود که در زمان انتظار چگونه میتوان نظر مخاطب را جلب کرد ؟!

√ پخش پیام های اختصاصی در زمان انتظار این زمان را در نظر تماس گیرنده کوتاه تر نشان می دهد.

√ در صورتی که فرد تماس گیرنده بیشتر از حد مجاز در حالت انتظار قرار گیرد توسط یکی از پرسنل شرکت از علت قرار گرفتن در حالت انتظار مطلع گردد.

√ اگر زمان انتظار بیشتر از ۲۰ ثانیه به طول انجامد شخص تماس گیرنده به مکالمه برگشته و علت این تاخیر توضیح داده شود.

 

توسط
تومان
سفارش ضبط صدا